2012-04-24

Leende guldbruna ögon

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men idag har varit en riktigt härlig dag. Jag har babblat och babblat. Och jag har riktigt slösat med leenden. Fröknarna var helt till sig på dagis när mamma kom och hämtade idag. Sen har jag fortsatt hela eftermiddagen och kvällen.

Konstigt nog blir vi mitt i glädjen lite oroliga och undrar vad det kan bero på. Kan det vara EP-relaterat? Tänk om detta glädjerus följs av ett stort EP-anfall? Ja...så kan det säkert bli eller så mår jag bara bra?

Samtidigt som rädslan alltid finns hos oss så vill vi förstås ändå försöka njuta och ta tillvara på dessa lyckliga små stunder. Så länge jag verkar må bra och tycks uppleva positiva saker så säger vi hurra, hurra, hurra, hurraaaaa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finaste lilla Freja! Blir varm i hjärtat när jag läser om din fina härliga dag! Kramar Paula

Anonym sa...

Hurra! Håller tummarna för att det helt enkelt är lite vårkänslor som finaste du känner av :-)

Kram från Camilla i Uppsala

Anonym sa...

Jag med HURRA kram Gertrud

Dessi sa...

Underbart! säger oxå hurra! puss på dig:-)