2010-06-10

Provtagning

Idag var det dags för återbesök på Endokrin och ny provtagning. Jag tycker inte alls om när dom sticker mig med nålen...
:(
... men idag gick det faktiskt väldigt snabbt och smidigt. Blodet kom i en rasande fart och fyllde alla små rören som doktorn ville ha. Sköterskan på Endokrin är verkligen duktig på det hon gör. Hurra för henne! Världens finaste plåster fick jag dessutom.
:)



Efter provtagningen var avklarad fick jag en prinsesskrona. Jättefin! Sjukhuset fyller 10 år idag så det firades med tårta, kaffe och prinsesskronor till alla duktiga barn. Toppen! Och som om det inte vore nog så fick jag en Piggelin av mamma och pappa också innan hemfärd.



Piggelin... mmm... inte alls dumt!
(Det här kan jag nog klara av fler gånger)

3 kommentarer:

Jonna sa...

Träffa ni några kändisar idag på ALBs födelsedag? Syns.. Kramkalas

Ulrika sa...

Det var länge sedan jag var här och hälsade på hos dig! Va fin profilbild du har lagt upp!! 6 Juni såg ju ut som en toppen dag hos dig.. Hoppas ni får en solig och varm (lagom varm) sommar hos dig
Mvh Grannen i skåne

Anonym sa...

Hej på er,
Tittar in här tätt som tätt och blir glad när jag läser att provtagningar och annat går bra. Och på de fina bilderna ni lagt in verkar Freja njuta av livet. Nåja, kanske inte det när "pappa" håller i henne för att de skall sticka henne, men annars;)
Vill bara önska er en fin sommar, med minimalt antal sjukhusbesök, istället härliga besök på stranden & sånt, kanske på Gotland;)
kram Hanna Helsing