2010-03-03

Jag hör, jag hör, jag hör!

Ingenjören kom som avtalat dagen efter med min högteknologiska box. Eftersom vi har haft så mycket problem med fuktskador så bestämde vi gemensamt för att test ett nytt grepp. Själva mikrofonen och processorn skall sitta tillsammans med batterifacket på tröjan istället för bakom örat. Troligen beror fuktskadorna på mina salta tårar. Jag gråter ofta och mycket så det är väldigt lätt hänt att mina tårar trillar rätt ner i lilla datorn bakom örat. Nu blir det ändring och vi hoppas på bättre driftssäkerhet.

Men vi undrar verkligen vad "Teknik-Roger" gjorde mer med mitt CI för när vi satte på det så fullkomligen studsade jag till. Ljudet tycktes fullkomligen forsa in genom kablarna... WOW! Och så har det fortsatt. Jag är fortfarande väldigt tyst men jag lyssnar och funderar på ett helt annorlunda sätt. Det känns jättebra! Tänk om... tänk om det kan få fortsätta så här.
:-)

4 kommentarer:

Zoey sa...

åååh vad härligt att läsa detta.. hoppas mamma och pappa sjunger härliga sånger för dig nu... Kram Z

Jonna sa...

Håller tummarna o blev så glad för er skull. Så det e väl bara att sjunga så mycket ni bara kan o orkar all vaken tid. Massor av kramar..

dessi sa...

Härligt!!!! så glad jag blir!
kram Dessi

Paula sa...

HELT UNDERBART!! Fantastiskt fantastiska Freja!! KRAM