2008-12-25

Tack

Tack för alla fina julklappar jag fick igår. Julafton var ingen rolig dag tyckte jag. Senaste två dagarna inkl. nätter har varit himla besvärliga. Jag har varit ganska gnällig och inte alls tillfreds. Trots alla fina julklappar blev jag inte gladare. Idag har varit bättre, jag har lekt lite med mina nya leksaker och testat en del av mina nya kläder. Skoj!

En av mina fovoritleksaker är en fin hund som jag fick av mormor. Den både skäller, morrar och viftar på svansen när jag rör vid den. Jättesöt!

I skrivande stund sover jag gott.. snart är det dags för middag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Freja och familjen!

God Jul i efterskott! Hoppas att du mår bättre nu o har återhämtat dig! Julkramar från oss. Hälsa mamma o pappa

Anonym sa...

god fortsättning fina freja, hoppas du mår bättre. jag håller med dig om att julen är stökig med allt nytt och stressen som uppstår. du är värd alla julisar, för du är bäst! kram dessi

Anonym sa...

Fina Freja, God fortsättning! Kram Paula