2013-02-06

Ett ljus för dig älskade Freja

Älskade Freja,
Ikväll skickade jag iväg en "Fire balloon" till dig. I Thailand anses de bringa tur - den är en symbol för att ens problem och bekymmer kommer att försvinna. Denna ljusballong är ett ljus som följer din väg i livet och jag hoppas att den kommer att bringa lycka på vår tuffa resa. Ljuset kommer att vaka över dig nu och för alltid.

Ballongen lyfte snabbt och säkert mot himlen och den lyste så länge blotta ögat kunde se.

Jag saknar sig massor. Jag önskar så att vi skulle kunna vara här tillsammans. Du, jag, pappa och Juni... tänk vad härligt det skulle vara. Men det kan vi inte. Vi ses när jag kommer hem nästa vecka.

Puss och kram från mamma.



2 kommentarer:

dessi sa...

tårar i hela ögonen, svämmar över av dina fina ord. kärlek, kraft och mod tre ord som får mig att tänka på er alla.

Anonym sa...

Kära fina Elin. Tårar rinner, dels för att jag själv är mamma o kan förstå den starka kärlek du känner för din älskade Freja. ...Och för det obeskrivligt svåra du får gå igenom. Och sen för att du skriver så fint..

Jag önskar dig jättefina dagar där du är! Många kramar Paula