2011-06-10

Skalmanplåster


Idag var jag och pappa på Huddinge sjukhus hos leverdoktorn. Det var jättejobbigt. Fastande mage och en massa blodprover. Sköterskan tryckte så hårt och länge på mitt söta lilla finger så jag fick en stor vattenblåsa. :( Men sen fick jag Skalmanplåster, Piggelin och banan och allt blev bra. Dokton fick provsvaren snabbt och allt såg jättebra ut. Till och med så bra att jag kan sluta äta K-vitamin som tillskott. Det är för att Jag får så fin hemlagad mat säger doktorn. Tänk vilken tur jag har som har en mästerkock till pappa. Ett särskilt tack till dr. Martinez också som vakar över mig i himlen. Hon har verkligen varit väldigt bestämd rörande hur min kost bör se ut och det är verkligen tack vare henne som vi har tagit det på stort allvar. R.I.P. dr. Martinez - vi saknar dig!

3 kommentarer:

Paula sa...

Det var glad läsning! - Förutom blåsan då :(

Heja Mästerkocken!

Kram på er

Dessi sa...

Heja Freja och mästerkock, så härligt att det såg bra ut. Hoppas blåsan försvinner fort. Stor kram till favorit Freja!

Anonym sa...

Vilken läkare har ni vi har Dr Nemet och han är jättebra. Stor kram till er alla Mem