2009-09-26

Lunchdags

Innan jag börjar äta gör vi "dags-för-mat-tecknet". Då stryker vi min hand framför min mun. Mmmmm.... dags för mat tänker jag då och börjar genast smacka. Det är gott med mat och det är skoj att äta själv. Mina fröknar på dagis är alldeles stumma över hur duktig jag har blivit under sommaren. Och snabbt går det också. Hoppas det får hålla i sig - att få mat genom knappen på magen är trist och det känns så konstigt att inte få komma med några synpunkter alls på maten.
;-)

6 kommentarer:

Sara K sa...

Vad duktig du är!!! Kul att du kan vara med och kommunicera också! Vi får lov att ses snart så man kan få se! Stora kramar till er alla!

Anonym sa...

Fina Freja, vad du är duktig :)!! och jättesöt!! Tänker på dig // Kram Paula

dessi sa...

Hej Freja,
du är världsbäst. Så härligt att se och läsa att du är så duktig.

grattis moster M, bra jobbat. Det måste varit härligt att få så bra support.. det behöver man så man orkar med Aborrebacken :-)Den kan ju ta kål på vem som helst..

freja, vilken storlek har du på kläder? Jag har köpt en fleece overall som inte passar ngn av barnen och då tänkte jag på dig.. kanske kan du ha glädje av den? Super fin, härlig kvalité och jag tror att du skulle gilla den.

Kram Dessi

Freja midsommarflickan sa...

Oj, vad spännande. Du är alltid så himla snäll Dessi.
:-)
Jag har storlek 92. När ska du komma egentligen och hälsa på? Det skulle verkligen vara roligt att få träffa dig på riktigt liksom.
;-)

Kram Freja

dessi sa...

Hej kompis,
jag ska jämföra den med ngt i storlek 92.. så får vi se om det kan vara ngt för dig. Det vore kul. 92 är verkligen stora tjejen :-) Ludvig har strl 98 och han är väldigt lång för sin ålder.

Så klart måste vi ses, känns som jag redan har träffat dig massor av gånger. Jag kan ses nästan när som helst men tis-tors är bäst. Vad säger du om det och hur ser dina veckor ut framåt? Kram Dessi och trevlig helg.

dessi sa...

Hej igen freja,
hoppas att du har haft en bra dag i höst solen. Jag har mätt lite på overallen som jag pratade om. Den är mellan strl 86-92.. så den kanske är för liten för dig? Det står 24 månader på lappen i den. vad tror du tjejen är det någon idé att prova den?

kram Dessi