2009-06-20

Midsommar på Strandcafét i Ljugarn




7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej fina Freja! Ville bara säga att jag tänker på dig och hoppas "midsommarflickans" helg blir jättemysig! //Kram Paula

MM sa...

Hej Freja! :) Vad fin du är. Och snart är det ju dags för födelsedag igen. Jag kommer inte ner nu på måndag utan det blir födelsedagsfirande #2 när jag kommer 15 juli. Puss

Anonym sa...

Nu har klockan slagit tolv och lilla du har just fyllt 2 år! Grattis Freja!
Kram
Peter

Sanna Berglund sa...

Hej fina lilla Freja!

Massor av gratulationer på 2-årsdagen! Jag ska fira dig med en glass i eftermiddag.

Stora kramar från Sanna

Sara K sa...

Grattis Freja på din stora dag! Vädret verkar bli kanon idag här på När så jag hoppas ni slipper hagel i Ljugarn. Hoppas du får massa fina presenter och massor av god tårta! Hälsa de andra! Kram

dessi sa...

Grattis grattis Freja på din två årsdag! Hoppas ni firar med pompa och ståt på Ljugarn med hissade flaggor och tårta. Jag tänker på dig och skickar en varm kram.

//Dessi

Jonna sa...

Glad Midsommar på er i Ljugarn! Ser ut att varit kanonväder hos er såsom hos oss på ön Norra Stavsudda i Stockholms skärgård. Syns snart...